UKKt

Löydä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiimme

Kuinka voimme auttaa?

Selaa tukiosiotamme

Tilin avaaminen

  • Miten avaan tilin Xtrade.comissa?

    Mene osoitteeseen Rekisteröidy, täytä lomake, ja sinut kirjataan kaupankäyntitilillesi. Ponnahdusviestissä näet satunnaisesti muodostetun salasanana, joka sinun on muutettava omaksi salasanaksesi. Saat myös tervetuloviestin, jossa ovat sekä käyttäjänimesi että salasanasi.

  • Paljonko minun on maksettava Xtrade-tilin avaamisesta?

    Se on ilmaista. Xtrade ei peri mitään rekisteröitymismaksua.

  • Voinko avata useita kaupankäyntitilejä?

    Et. Voit avata vain yhden kaupankäyntitilin.

  • Miten voin ansaita rahaa täällä?

    Sinun täytyy sijoittaa viisaasti. Kaupankäyntiin valuutoilla ja CFD:llä liittyy tappion riski, erityisesti kaupankäynnin vipuluonteen takia. Napsauta tästä lukeaksesi riskivaroituksemme. Tälle sivustolle sisältyvä ja sillä julkaistut tiedot ovat luonteeltaan yleisiä, eikä niissä oteta huomioon henkilökohtaisia tavoitteitasi, taloudellista tilannettasi tai tarpeitasi. Sinun tulisi tutkia Asiakassopimuksemme tarkasti, ja pyytää neuvoja riippumattomalta taholta ennen kuin päätät, onko kaupankäynti näillä tuotteilla sinulle sopiva vaihtoehto.

  • Miten aloitan treidauksen?

    Jos olet jo avannut kaupankäyntitilin, lähettänyt henkilötietoasiakirjat tilin vahvistamista varten ja tehnyt talletuksen, olet valmis aloittamaan.

  • Voinko aloittaa treidauksen, vaikka minulla ei ole kokemusta?

    Kyllä. Meidän palvelumme Koulutuskeskus ja Xtrade Akatemia tarjoavat videotutoriaaleja, e-kirjoja ja muita resuresseja, jotka sopivat sekä aloittelijoille että ammattitreidaajille.

  • En halua täyttää rekisteröitymislomaketta ja paljastaa henkilökohtaisia tietojani. Onko se mahdollista?

    Säänneltynä yhtiönä — useiden lakien, vaatimustenmukaisuusvaatimusten ja asiakkaiden hyväksyntäkäytänteiden (KYC, Know Your Client) alaisena — meidän on välttämätöntä tallentaa asiakkaan tunnistetiedot. Teemme kaiken voitavamme suojataksemme henkilötietojesi luottamuksellisuutta, turvallisuutta ja koskemattomuutta.

  • Mitä merkkejä voi syöttää rekisteröitymislomakkeelle?

    Käytä vain kirjaimia ja numeroita. Älä käytä mitään erikoismerkkejä täyttäessäsi sitä.

  • Suljetteko tilini, jos sen saldo on nolla?

    Tilejä, joiden saldo on nolla, ei suljeta, ellei asiakas pyydä sitä.

  • Tarjoatteko suojaa negatiiviselta saldolta?

    Kyllä. Asiakkaittemme etu on tärkein tavoitteemme, ja tästä syystä tilisi ei Xtradella voi mennä negatiiviseksi. Negatiivisen saldon suoja estää treidaajaa jäämästä velan puolelle. Valitettavasti kaikki valuuttakaupan välittäjät eivät tarjoa negatiivisen saldon suojaa. Kokemattomalle treidaajalle marginaalihälytyksen puuttuminen voi olla ratkaiseva ero vain koko sijoituksen menettämisen ja vararikkoon joutumisen välillä. Tämä on pieni mutta elintärkeä ero. Valuuttakaupassa voit pystyä kestämään sellaisen rahan menetyksen, joka sinulla on varaa menettää (eihän sellaista ole olemassakaan, kuin täydellinen treidaaja, joka voittaa aina). Velan puolelle meneminen ei kuitenkaan koskaan ole hyväksyttävää, olipa sinulla kuinka paljon kokemusta hyvänsä.

  • Unohdin salasanani. Mitä teen?

    Napsauta "Salasana unohtunut" -kohtaa sisäänkirjautumislaatikon alapuolella, ja salasanasi lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.

  • Miten vaihdan salasanani?

    Vaihtaaksesi salasanasi kirjaudu Xtrade-tilillesi ja napsauta sitten Tilin asetukset > Vaihda salasana

  • Voiko tilinhoitajani käydä kauppaa puolestani?

    Emme tarjoa tilinhallintapalveluja. Olet tilin ainut omistaja ja lopullisten päätösten tekijä.

  • Miten voin ladata alustan?

    Käyttäjäystävällinen alustamme ei vaadi lataamista.

  • Onko teillä MT4?

    Valitettavasti emme tällä hetkellä tarjoa MT4-alustaa.

  • Miten avaan demotilin?

    Demotili aktivoidaan heti kun avaat kaupankäyntitilin. *Minimitalletusta sovelletaan

  • Miten vaihdan oikean ja demotilin välillä kaupankäyntinäkymässä?

    Vaihda oikean ja demotilin välillä Oma tili -kohdassa vaihtamalla "Vaihda"-painikkeen asetusta.

  • Mitä eroa on treidaus- ja demotileillä?

    Vaikka kaikki todellisen alustan ominaisuudet ja toiminnot ovat käytettävissä demotilillä, käyttäjien on muistettava, että simulaatio ei voi täysin toistaa oikean kaupankäyntimarkkinan olosuhteita. Eräs tärkeä ero on, että simulaation kautta kulkeva volyymi ei vaikuta markkinoihin, kun taas todellisessa treidauksessa volyymit vaikuttavat markkinoihin, erityisesti kun position koko on suuri.

  • Miten voin rahoittaa demotiliäni?

    Demotilisi rahoitetaan automaattisesti 7 päivää rekisteröitymisen jälkeen.

  • Kuinka kauan voin käyttää demotiliäni?

    Xtraden demotilit eivät vanhene.

Bonukset

  • Millaisia bonuksia Xtrade tarjoaa?

    Xtrade tarjoaa kahdenlaisia bonuksia: hyvityksiä ja käteistä.

  • Mitä eroa on hyvitys/odottavalla bonuksella ja käteisbonuksella?

    Käteisbonus hyvitetään välittömästi, jonka jälkeen sinun on saatava kokoon vaadittu määrä Xpointseja. Hyvitys/odottavalla bonuksella asia on päinvastoin.

  • Mistä voin lukea lisää bonuskampanjoistanne?

    Napsautatästä nähdäksesi uusimmat kampanjamme.

  • En saanut puhelinvahvistusbonustani, mitä minun pitäisi tehdä?

    Ota yhteyttä Asiakastukeemme live chatilla, sähköpostilla tai puhelimitse saadaksesi hyvityksesi.

  • Mitä ovat Xpointsit?

    Painotettu kaupankäyntivolyymiaktiivisuutesi ilmaistaan pisteinä.
    Esimerkki: Jos avaat EUR/USD -position, jonka arvo on 100 000 $, ansaitset 100 XPoints-pistettä, sillä jokainen 1 000 $ on 1 XPoints-pisteen arvoinen.

  • Täytin tarvittavan Xpoints-vaatimuksen. Miksi bonustani ei ole hyvitetty?

    Saat sen sijaan käteisbonuksen ja se hyvitettiin ennen vaaditun Xpoints-määrän kokoon saamista.

  • En saanut tilin vahvistusbonusta, vaikka tilini on täysin vahvistettu.

    Vahvistit tilisi ennen ensimmäistä talletusta. Saat tilinvahvistusbonuksen sillä hetkellä, kun rahoitat tiliäsi.

Tilin vahvistaminen

  • Miksi pyydätte asiakirjojani?

    Säänneltynä yrityksenä toimimme useiden rahanpesua estävien ja identiteettivarkauksien vastaisten lakien mukaisesti, sekä noudatamme useita sääntelevien viranomaisten asettamia yhdenmukaisuusvaatimuksiin liittyviä menettelyjä: CySEC, ASIC ja IFSC.

  • Miten vahvistan tilini?

    Voit ladata asiakirjat tilisi kautta:
    Tilin asetukset > Tilin vahvistaminen, tai lähettää ne sähköpostilla osoitteeseen documents@xtrade.com

  • Mitä täydentäviä asiakirjoja minun on toimitettava?

    Asiakkaan tunnistamismenettelyihimme (KYC, Know Your Client) liittyen, sinun on toimitettava värikopio voimassa olevasta henkilöllisyystodistuksesta ja viimeaikainen todistus ositteestasi (sähkö-, kaasu-, vesi-, puhelin-, öljy-, internet- ja/tai kaapeli-TV-sopimus, pankin tiliote), jossa näkyvät nimesi ja osoitteesi sekä viimeaikainen päivämäärä (3 kk aikana).

  • Voinko avata tilin antamalla muita tunnistusasiakirjoja kuin passini?

    Kyllä. Voimassa oleva henkilöllisyystodistus tai ajokortti hyväksytään myös.

  • Saanko sähköpostivahvistuksen, joka vahvistaa tilini tilan?

    Heti kun tilisi on täysin vahvistettu, saat automaattisen sähköpostin, joka vahvistaa tilisi tilan.

  • Miten voin päivittää henkilökohtaisia tietojani?

    Jos haluat päivittää sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi tai asuinosoitteesi, lähetä pyyntösi osoitteeseen documents@xtrade.com ja laita mukaan kaikki vaadittavat, pyyntöäsi tukevat asiakirjat.

Talletukset

  • Mikä on pienin talletettava summa?

    200 USD, mutta Xtrade toisinaan järjestää kampanjoita, joissa talletuksen alaraja voi olla pienempi.

  • Tarjoatteko bonuksia talletuksista?

    Kyllä, tarjoamme jopa 100 % bonuksen talletuksestasi (*Bonusehtoja sovelletaan). Saadaksesi lisätietoja, ota yhteyttä ammattilaisiimme live chatin tai sähköpostin kautta.

  • Voinko hävitä enemmän kuin olen tallettanut?

    Ei, et voi hävitä enempää, kuin alkuperäisen talletuksesi.

  • Mitä talletusvaihtoehtoja Xtrade tarjoaa?

    Luotto-/debit-kortit, pankkisiirrot, American Express, PayPal ja monia muita vaihtoehtoja. Saadaksesi tarkempia tietoja, napsauta tästä.

  • Onko teillä talletusmaksuja?

    Xtrade ei veloita maksuja talletuksista.

  • Luotto-/debit-korttitalletukseni hylättiin.

    Suosittelemme vahvasti, että tarkistat pankistasi onko määriteltynä kansainvälisten tai verkkomaksujen esto. Tai ehkä talletuksesi summa oli suurempi, kuin luotto-/debit-korttisi päivittäinen raja.

  • Voinko tallettaa ystävän/sukulaisen tililtä?

    Ei. Emme hyväksy mitään maksuja kolmansien osapuolien tililtä. Kaikki talletukset on tehtävä omalta tililtäsi.

Tietoja kaupankäynnistä

  • Mitkä ovat alustanne kaupankäyntiajat?

    Markkinoiden kaupankäyntiajat ovat kesäajan voimassa ollessa sunnuntai klo 21.00 GMT – perjantai 21.00 GMT. Normaaliaikaan (talviaikaan) kaupankäyntiajat ovat sunnuntai klo 22.00 GMT – perjantai klo 22.00 GMT. Jotkin instrumentit ovat kuitenkin saatavilla vain tiettyinä aikoina. Saadaksesi tietoja kunkin instrumentin kaupankäyntiajasta, napsauta tästä.

  • Miksi alusta on suljettu viikonlopun aikana?

    Xtraden alusta on viikonloppuisin suljettu, koska taustalla olevat rahamarkkinat ovat suljettuina.

  • Miten voin aloittaa treidauksen?

    Mene palveluumme Koulutuskeskus ja huomaa, että suositellaan, ettet tee kauppoja ennen kuin tunnet alustamme erittäin hyvin. Voit sitten vain kirjautua sisään ja aloittaa treidauksen.

  • Onko treidauksessa riskejä?

    Kaupankäyntiin valuutoilla ja CFD:llä liittyy tappion riski, erityisesti kaupankäynnin vipuluonteen takia. Napsauta tästä lukeaksesi riskivaroituksemme. Tälle sivustolle sisältyvä ja sillä julkaistut tiedot ovat luonteeltaan yleisiä, eikä niissä oteta huomioon henkilökohtaisia tavoitteitasi, taloudellista tilannettasi tai tarpeitasi. Sinun tulisi tutkia Asiakassopimuksemme tarkasti, ja pyytää neuvoja riippumattomalta taholta ennen kuin päätät, onko kaupankäynti näillä tuotteilla sinulle sopiva vaihtoehto.

  • Mitä minun tarvitsee tehdä voidakseni treidata?

    Tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen (iOS-, Android- tai Windows-ohjelmistotuki) ja nopean internet-yhteyden, sekä rahoitetun kaupankäyntitilin. Suosittelemme vahvasti, että käyt läpi koulutuskeskuksemme ennen ensimmäistä kauppaasi.

  • Mikä on vipu ja millaisia vipuja tarjoatte?

    Vipu mahdollistaa suuren treidausposition avaamisen pienellä marginaalitalletuksella. Treidaajille saatavilla olevan vivun määrä vaihtelee, suurimmillaan arvoon 400:1
    Esimerkiksi 100:1 tarkoittaa, että 100 000 $ arvoinen valuuttakauppa voidaan tehdä 1 000 $ marginaalitalletuksella. Vipu mahdollistaa luoton käyttämisen kaupankäyntiin suuremmilla summilla kuin talletuksesi.
    Muista, että mitä suurempi vipu, sitä suurempi mahdollisuus menettää talletettu pääomasi. Vipu voi toimia sekä sinun puolestasi että sinua vastaan.

  • Onko vipukaupankäynnissä haittapuolia?

    Samalla kun vipu mahdollistaa suurten pääomien hallitsemisen pienellä talletusmarginaalilla, se voi myös altistaa sinut voimistuneille negatiivisille hintaliikkeille.

  • Voinko muuttaa vipua?

    Et voi vaihtaa opetusvipusuhdetta.

  • Mikä on pip?

    Pip on pienin muutoksen yksikkö rahoitusinstrumentin hintasuhteessa (valuuttaparin kurssissa).

  • Mikä on spreadi?

    Spreadi on tarjous- ja pyyntihinnan välinen ero.

  • Mitä "pitkät" ja "lyhyet" positiot tarkoittavat?

    Pitkä positio - asiakas ostaa varallisuuserää, ja pitkä positio - asiakas myy varallisuuserää.

  • Miten lasken 1 pipin arvon?

    Perusvaluutan arvo * pipit = Arvo noteerausvaluutassa
    1 pipin arvo EUR/USD= 1 erä (100 000 €)*0,0001= 10 USD
    1 pipin arvo EUR/CHF= 1 erä (100 000 $)*0,0001= 10 CHF
    1 pipin arvo EUR/JPY= 1 erä (100 000 €)*0,01= 1000 JPY

  • Mitä on luisto?

    Luistoa voi tapahtua tilanteissa, joissa markkinoiden volatiliteetti on suuri, yleensä merkittävien taloudellisten tapahtumien yhteydessä. Se aiheuttaa positiosi toteuttamiseen eri kurssilla, kuin minkä määritit, sulkemisen seuraavalla käytettävissä olevalla hinnalla.

  • Miten hallitsen riskiä epävakailla markkinoilla?

    Paras tapa hallita riskiä markkinoilla, joiden volatiliteetti on suuri, on varmistaa, että tililläsi on aina riittävä marginaali. Useita turvatoimia suositellaan:
    ✔ Seuraa avoimien positioittesi tilaa.
    ✔ Määritä tappionkatkaisu riskin rajoittamiseksi.
    ✔ Pidä tililläsi riittävästi varoja yli vaaditun marginaalin.

  • Mikä on rajoitettu toimeksianto?

    Rajoitetut toimeksiannot ovat voiton kotiutus -toimeksiantoja määrätyn rahoitusinstrumenttimäärän ostamiseksi tai myymiseksi määrättyyn tai sitä parempaan hintaan.

  • Miten näen treidaushistoriani?

    Kirjaudu kaupankäyntitilillesi, napsauta sitten Tilin asetukset > Varojen hallinta > Rahahistoria tai Aktiivisuusraportti

  • Mitä ovat "Voiton kotiutus" ja "Tappionkatkaisu"?

    Tappionkatkaisu ja voiton kotiutus ovat molemmat toimeksiantoja, jotka jätetään markkinalle avoimen position sulkemista varten. "Tappionkatkaisu" estää jatkuvat haitalliset hintamuutokset, ja "Voiton kotiutus" hyötyy suotuisista hintamuutoksista.

  • Miten asetan tappionkatkaisun tai voiton kotiutuksen?
    Käytä Muokkaa positiota -ponnahdusikkunaa:
    • Luo Voiton kotiutus -positio valitsemalla Sulje voitollisena ja antamalla sen käynnistävä kurssi tai summa
    • Luo Voiton kotiutus -positio valitsemalla Sulje voitollisena ja antamalla sen käynnistävä kurssi tai summa
  • Ilmoitetaanko minulle, jos minuun kohdistuu vakuuksien muutospyyntö?

    Xtrade ilmoittaa premium-asiakkaille vakuuksien muutospyynnön sattuessa. Marginaaliasi seurataan reaaliajassa, mikä tarjoaa sinulle sen edun, että tiedät tilanteesi koko ajan. Vakuuksien muutospyyntö voi aiheuttaa avoimien positioidesi sulkemista, jos käytettävissä oleva marginaalitalletuksesi putoaa alle tietyn instrumentin marginaalivaatimusten.

  • Mitä tiedot-välilehden erääntymispäivä tarkoittaa?

    Joillakin instrumenteilla käydään kauppaa perustuen taustalla oleviin futuurisopimuksiin. Näillä instrumenteilla on tietty erääntymispäivä, jolloin kaikki avoimet kaupat/rajatoimeksiannot suljetaan.

  • Mistä löydän tietyn instrumentin erääntymispäivän?

    Niille instrumenteille, joilla on erääntymispäivät, voit vain napsauttaa instrumenttiin liittyvät Tiedot-välilehteä.

  • Mikä on trendi?

    Trendi on markkinoiden tai varallisuuserän arvon yleinen suunta. Trendit voivat vaihdella pituudeltaan lyhyistä keskipitkiin ja pitkiin.

  • Mitä tuki- ja vastustustasot tarkoittavat?

    Teknisessä analyysissä tuki ja vastustus ovat käsitteitä, joiden mukaan arvopaperin hinnalla on taipumus pysähtyä ja kääntyä ennalta määrätyiltä hintatasoilta.

  • Mikä on käytettävissä oleva saldo, ja miksi se eroaa pääomasta?

    Käytettävissä oleva saldo: Alkumarginaaliksi käytettävissä oleva saldo.
    (Pääoma) – (Käytetty marginaali)
    Pääoma: Talletukset - Nostot+ Bonus + Suljetut P&L + Avoimet P&L

  • Mikä on M.-marginaali? Miten sitä käytetään?

    Pitääksesi uuden positiosi auki on tilisi pääoman ylitettävä marginaalivakuuden kokonaistaso. Marginaalivakuusvaatimukset ovat omanlaisiaan kullekin sijoitusinstrumentille. XTrade näyttää aina marginaalivakuustason kullekin erilliselle instrumentille.

  • Mikä on P&L (tuotto & tappio)?

    Kokonais-P&L (tuotto & tappio) jaettuna tilin perusvaluutalla.

  • Mistä löydän peruutetut kauppani/ Rajani?

    Valitse Tilin asetukset > Varojen hallinta > Raharaportti

  • Mikä on Korkea/Matala -indikaattori?

    Se ilmaisee tämän kaupankäyntipäivän korkeimman tarjouksen ja matalimman pyyntihinnan.

  • Mikä estää minua avaamasta kauppoja?

    Kauppoja voidaan avata vain, jos varoja on käytettävissä riittävästi, ja niinä aikoina, jolloin taustalla olevalla rahoitusinstrumentilla käydään kauppaa julkisissa pörsseissä.

  • Mistä löydän tietyn instrumentin kaupankäyntiajat?

    Napsauta instrumentin "Tiedot".

  • Miten voin alentaa pienintä kaupankäyntierääni?

    Ota yhteyttä Asiakastukeemme saadaksesi apua.

  • Miten voin lisätä instrumentin suosikkilistaani?

    Napsauta instrumentin tähti-kuvaketta.

Maksut & palkkiot

  • Mikä on spread?

    Spread on rahoitusvälineen tarjouksen ja pyyntihinnan välinen ero.
    Nähdäksesi kunkin tuotteen spread-arvon, katso CFD-luettelomme.

  • Mikä on preemiomaksu?

    Position pitäminen auki tietyn ajan jälkeen (noin 22.00 GMT (21.00 DST)), kuten Xtrade-kaupankäyntialustan "Yksityiskohdat"-näyttö kertoo, aiheuttaa Xtraden rahoituspreemion veloittamisen tililtäsi. Tämä preemio kattaa kyseisen rahoituksen edun/kustannuksen.
    Kaupan selvitys tapahtuu kaksi pankkipäivää (T+2) kaupankäyntipäivän jälkeen (position avaaminen/sulkeminen). Selvityspäivää kutsutaan myös arvopäiväksi.
    Nähdäksesi kunkin tuotteen myynti- ja ostopreemioveloitukset, katso CFD-luettelomme.

  • Mikä on passiivisen tilin maksu?

    Passiiviselta XTrade-tililtä peritään 10 USD:n passiivisuusmaksu kuukautta kohden. Tili katsotaan passiiviseksi, jos kaupankäyntitapahtumia ei ole ollut 3 kuukauden aikana.

  • Veloittaako Xtrade talletus/nostomaksuja?

    Xtrade ei veloita maksuja talletusten/nostojen käsittelystä. Pankit ja välittävät pankit voivat kuitenkin periä käsittelymaksuja. Emme ole millään tavalla vastuussa sellaisista palkkioista.

Nostot

  • Miten teen nostopyynnön?
    Suorita seuraavat vaiheet:
    • Kirjaudu sisään Xtrade-tilillesi
    • Napsauta "Nosto" Web Traderin pääsivulla
    • Syötä summa ja lähetä pyyntö napsauttamalla "Nosta" -painiketta.
    • Saadaksesi pyyntösi valmiiksi, tulosta nostolomake, allekirjoita se käsin ja lähetä se osoitteeseen withdrawals@xtrade.com tai faksilla: +357 25030429
    • Kun pyyntösi on valmis, tiedot siirretään meille käsittelyä varten. Saat sähköpostivahvistuksen nostopyynnöstäsi.
  • Miten tarkistan nostopyyntöni tilan?

    Napsauta Tilin asetukset > Varojen hallinta > Nostopyynnöt, ja näet sitten uuden ponnahdusikkunan, jossa on nostojesi täydet tiedot.

  • Voinko peruuttaa nostopyyntöni?

    Voit peruuttaa pyyntösi milloin tahansa, kun sen tila on "Odottaa"

  • Miksi nostopyyntöni hylättiin?
    Nostopyynnöt voidaan hylätä yhden tai useamman seuraavan syyn takia:
    • Tilisi ei ollut täysin vahvistettu. (Huomaa, että tilisi täytyy olla täysin vahvistettu ennen nostoprosessia. Luettelo tarvittavista asiakirjoista löytyy täältä. Ääriolosuhteissa Yhtiö varaa oikeuden pyytää lisäasiakirjoja.)
    • Emme saaneet allekirjoitettua nostolomaketta.
    • Nostolomaketta ei ole allekirjoitettu käsin, olemme saaneet vain osan siitä, tai se ilmaisee päivämäärän nostolle, joka on jo peruttu.
    • Emme pystyneet siirtämään varoja pankkiin/e-kukkaroon, jonka tiedot on annettu, tai emme saaneet oikeita tietoja.
    • Vaadittava volyymi ei toteutunut.
  • Miksi järjestelmä ei anna minun tehdä nostopyyntöä?

    Jos sinulla on kuitenkin avoimia positioita, et voi nostaa käytettävissä olevan saldosi koko summaa. Marginaalivakuuden ylläpitämiseen tarvitaan minimisumma.
    (Käytettävissä oleva saldo – Marginaalivakuus) ja marginaali >=1 % = Nostettavissa oleva enimmäissumma

  • Kuinka kauan nostopyynnön käsittely kestää?

    Nostopyyntöjen käsittely kestää enintään viisi pankkipäivää. Vaikutusvaltamme ulkopuolisia viiveitä saattaa ilmetä kolmansien osapuolten maksutapojen takia (esim. luottokorttiyhtiöt, maksua käsittelevät pankit tai välittäjäpankit voivat viivästyttää maksua äärimmäisissä tapauksissa jopa 3 viikkoa).

  • Mitä nostovaihtoehtoja on olemassa?

    Nostosi käsitellään samalla tavalla kuin talletuksesi tehtiin. Jos talletat luottokortin kautta, kaikki nostosummat palautetaan luottokortille. Vastaavasti jos sijoitus on tehty pankkisiirtona, nostot siirretään takaisi pankkitilillesi. Muut e-kukkaron kautta tehdyt talletukset palautetaan pankkisiirtona tai Skrill/Neteller-e-kukkaroon.

  • Jos nostosummani ylittää tallettamani summan, miten voin tehdä noston?

    Seuraat vain nostoprosessia ja varat palautetaan perustuen siihen arvoon, jolla talletus tehtiin.

  • Mistä löydän nostolomakkeen?

    Kirjaudu tilillesi, napsauta Tilin asetukset > Varojen hallinta > Nostopyynnöt ja napsauta sitten Tiedot odottavan nostopyynnön vierestä.

  • Miksi nostolomakettani ei hyväksytty?

    Allekirjoita lomake kynällä, koska sähköisiä allekirjoituksia ei hyväksytä.
    Varmista, että lähetät meille koko lomakkeen, et vain osia siitä. Tarvitsemme alkuperäisen lomakkeen kokonaan täytettynä, niin, että siinä näkyy yrityksemme logo.
    Varmista, että nostolomakkeesi päivä on sama päivä, jolloin teit pyynnön.

  • Kuinka kauan kestää, että saan varani?

    Kestää yleensä enintään 10 pankkipäivää ennen kuin hyvitys tapahtuu pankkisiirron tai luotto-/debit-kortin kautta. E-kukkaromaksut näkyvät tililläsi samalla hetkellä, kun nostosi hyväksytään.

Tilin poistaminen käytöstä

Miten voin poistaa tilini käytöstä?

Ole hyvä, ja ota yhteyttä Asiakastukeemme saadaksesi apua.

PayPal

  • Miten avaat PayPal-tilin?
    1. Mene PayPalin sivustolle ja napsauta 'Sign Up' sivun yläreunasta.
    2. Valitse haluamasi avattavan tilin tyyppi, "Personal" tai "Business", ja napsauta 'Continue / Next'.
    3. Anna sähköpostiosoitteesi, luo salasana ja napsauta 'Continue / Next'.
    4. Täytä henkilökohtaiset tietosi ja napsauta 'Agree and Create Account'.
    Lisää kortti/luottokortti/linkki pankkitiliisi.
    Seuraa alla olevia ohjeita valitsemasi tavan mukaisesti.
  • Tee vahvistus pankkitilisi avulla

    Lisää ja vahvista pankkitili. PayPal tekee tilillesi kaksi pientä talletusta. Syötä nämä talletukset PayPalin sivustolle. Vastaa lyhyeen vahvistuspuheluun PayPalin kolmannen osapuolen autentikointipalvelusta vahvistaaksesi tietosi, ja kaikki on valmista.

  • Miten kauan kestää maksun käsittely pankkitiliä käyttäen?

    Kun pankkitili on liitetty PayPal-tiliisi ja sinulla ei ole varoja PayPal-tililläsi, PayPal ensin nostaa rahaa pankkitililtäsi, eli tapahtuu pankkisiirto, jolloin voi kestää enintään kolme päivää, ennen kuin maksu on käsitelty.

  • Tee vahvistus käyttämällä luottokorttiasi

    Anna PayPalille tietosi. He tekevät kaksi pientä veloitusta kortiltasi. Palaa PayPaliin ja syötä nuo veloitukset niihin liittyvine koodeineen, kuten ne näkyvät luottokorttiveloituksissasi. He korvaavat veloitukset sinulle, ja tilisi on vahvistettu.

  • Miten kauan kestää maksun käsittely luottokortin avulla?

    Jos sinulla on luotto/debit-kortti liitettynä PayPal-tiliisi, maksu tapahtuu välittömästi.

Todellinen tili
Avaa tili ja pääse käyttämään kattavaa CFD-instrumenttivalikoimaamme.$25 käteisbonus Ei vaadi talletusta.
*Käyttöehtoja sovelletaan
CFD-kaupankäyntiin liittyy merkittävä tappion riski. Valuutta/CFD-kaupankäyntiin liittyy korkea riski ja saatat menettää kaiken sijoittamasi pääoman. Varmista, että ymmärrät asiaan liittyvät riskit.