Kaupankäynti tiedot

Nostokäytänteet

Osana sitoutumistamme todella erinomaisen palvelun tarjoamiseen, XTrade ("Yhtiö" tai "me") tekee kaikkensa varmistaakseen, että nostopyynnöt käsitellään nopeasti ja tehokkaasti. Petoksilta suojautumiseksi saatamme myös pyytää lisätietoja. Käytämme alan johtavia turvallisuus- ja salausteknologioita varmistaaksemme, että rahansiirrot ja rahoitustiedot ovat aina turvassa.
*Huomaa, että tilisi on oltava täysin varmennettu ennen nostoprosessia. Luettelo vaadituista asiakirjoista on saatavilla täältä. Joissakin tapauksissa Yhtiö varaa oikeuden pyytää lisäasiakirjoja.
Vaaditut asiakirjat:
  1. Valtion myöntämä henkilökortti/passi
  2. Tosite osoitteesta
  3. Soveltuvuusarviointi

Nostoprosessi

Jos sinulla on avoimia positioita, et voi nostaa käytettävissä olevan saldosi koko summaa. Marginaalivakuuden ylläpitämiseen tarvitaan minimisumma.
(Käytettävissä oleva saldo – marginaalivakuus) ja marginaali >= 1 % = maksimi nostettavissa oleva summa

Nostopyyntöjen käsittelyyn saattaa kulua enimmillään viisi pankkipäivää. Vaikutusvaltamme ulkopuolisia viiveitä saattaa ilmetä kolmansien osapuolten maksutapojen takia (esim. luottokorttiyhtiöt, maksua käsittelevät pankit tai välittäjäpankit voivat viivästyttää maksua äärimmäisissä tapauksissa jopa 3 viikkoa).

Miten teen nostopyynnön?

  1. Kirjaudu Xtrade-tilillesi
  2. Napsauta "Nosta" pääsivulla
  3. Syötä summa ja lähetä pyyntö napsauttamalla "nosta"-painiketta
  4. Saadaksesi pyyntösi valmiiksi tulosta nostolomake, allekirjoita se käsin ja lähetä se osoitteeseen withdrawals@xtrade.com tai faksilla:+357 25030429
  5. Kun pyyntösi on valmis, tiedot siirretään meille käsittelyä varten. Saat sähköpostivahvistuksen nostopyynnöstäsi.

*Huomaa, että tilisi täytyy olla täysin vahvistettu ennen nostoprosessia. Luettelo tarvittavista asiakirjoista löytyy täältä. Joissakin tapauksissa Yhtiö varaa oikeuden pyytää lisäasiakirjoja.

**Nostosi käsitellään samalla tavalla kuin talletuksesi tehtiin. Jos sijoitat luottokortin kautta, kaikki nostosummat palautetaan luottokortille. Vastaavasti jos sijoitus on tehty pankkisiirtona, nostot siirretään takaisi pankkitilillesi. Muut e-kukkaron kautta tehdyt talletukset palautetaan pankkisiirtona tai Skrill/Neteller -kukkaroon.

***Kaikki tuotot palautetaan pankkisiirtona. (Alle 150 $ suuruinen tuottosumma voidaan siirtää millä tahansa muulla Yhtiön hyväksymällä tavalla, ottaen huomioon valvontamääräykset.)

Miten tarkistan nostopyyntöni tilan?

  1. Valitse Tilin asetukset > Varojen hallinta > Nostopyynnöt.




  2. Näet uuden ponnahdusikkunan, jossa ovat nostosi täydelliset tiedot.

*huomaa, että voit peruuttaa pyynnön milloin tahansa, kun sen tila on "odottaa"

Miksi nosto hylättiin?

  • Tiliäsi ei ole täysin vahvistettu.
  • Emme saaneet allekirjoitettua nostolomaketta.
  • Nostolomaketta ei ole allekirjoitettu käsin, vastaanotimme vain osan siitä, tai se mainitsee nostopäivän, joka on jo hylätty
  • Emme pystyneet siirtämään varoja pankkiin/e-kukkaroon annetuilla tiedoilla tai emme koskaan saaneet oikeita tietoja.

Nostopalkkiot

Xtrade ei veloita palkkioita nostojen käsittelystä. Kokonaisnostosumma siirretään pankkitilillesi, luotto/maksukortillesi tai e-kukkaroosi. Pankin ja/tai välittäjäpankkien maksuja saatetaan kuitenkin periä. Emme ole millään tavalla vastuussa sellaisista palkkioista.

Maksujen tuki

Maksuihin liittyvissä tukikysymyksissä asiakaspalvelutiimimme on valmis auttamaan sinua kaikissa kysymyksissä 24 tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa, jotta kokemuksesi kaupankäynnistä verkossa olisi mahdollisimman miellyttävä ja vaivaton. Ota yhteyttä meihin jos sinulla on kysyttävää.
CFD-kaupankäyntiin liittyy merkittävä tappion riski. Valuutta/CFD-kaupankäyntiin liittyy korkea riski ja saatat menettää kaiken sijoittamasi pääoman. Varmista, että ymmärrät asiaan liittyvät riskit.